Czy chciałbyś, aby istniał sposób na promocję Twojej firmy przy wykorzystaniu wizualizacji? Jeśli tak, to masz szczęście, ponieważ jest jedna technika, której możesz chcieć wypróbować.
Technika ta nazywa się marketingiem wideo, a w poniższym artykule dowiesz się, jak z niej korzystać, korzystając z szeregu wskazówek.Jeśli korzystasz z YouTube, skorzystaj z jego funkcji edycji. Możesz nawet dodawać adnotacje do filmów. Możesz w ten sposób udostępniać linki, dodawać więcej informacji lub umieszczać kody kuponów w pakiecie wideo.Marketing wideo to świetny sposób na pokazanie ludziom, jak korzystać z promowanego produktu. Udostępnianie pokazów i wglądu w produkty wzbudza poczucie zaufania wśród Twojej bazy klientów. Widzenie go w pracy to świetny stymulator sprzedaży.Czy w swojej firmie oferujesz różnorodne usługi? Jeśli tak, rozważ wykorzystanie marketingu wideo do wyjaśnienia typowych usług w Twojej firmie. Zrób krótki film pokazujący każdy rodzaj usługi, którą wykonujesz, oraz sposób, w jaki klient może określić poziom usługi, którego potrzebuje. Poinformuje to Twojego klienta i prawdopodobnie zwiększy sprzedaż. Pokaż więc za pomocą wideo wszystkie rzeczy, które sprawiają, że Twoje usługi są lepsze od pozostałych.Utwórz kilka filmów instruktażowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy. Pomoże ci to, ponieważ jest wiele osób, które korzystają z Internetu, aby dowiedzieć się, jak wykonać określone zadanie.
Tworząc filmy instruktażowe, pomożesz komuś w określonym zadaniu, a w zamian dowie się o Twojej firmie.Podczas gdy pojedynczy film może wykonać świetną robotę, seria filmów sprawia, że widzowie wracają po więcej.
Niech każdy nowy film będzie kontynuowany od miejsca, w którym skończył się ostatni, a zobaczysz, że ludzie wracają do Twojej witryny tylko po to, aby zobaczyć, co będzie dalej, a nawet mogą kupować, czekając.Twoja kampania marketingowa wideo odniesie sukces, jeśli będziesz konsekwentny i regularnie tworzysz nowe filmy. Nie musisz poświęcać godzin na tworzenie cotygodniowego wideo; nagrywanie siebie mówiącego przed kamerą przez dziesięć minut byłoby dobrą aktualizacją wideo. Klienci będą subskrybować Twoje filmy, jeśli nadal będziesz korzystać z tego medium.Poznaj swoich odbiorców. Przekonujące filmy oferują cenny wgląd i informacje, które docelowi odbiorcy chcą usłyszeć. Podobnie jak w przypadku treści pisanych, musisz zrozumieć grupę docelową i dlaczego powinni oglądać Twój film zamiast innych filmów. Kiedy wiesz, co chcesz udostępnić, spróbuj nagrywać filmy na mniejsze fragmenty, aby ułatwić im zrozumienie informacji.Filmy, które są nieprzewidywalną pracą. Jeśli możesz zrobić w swoim filmie coś, co jest zaskakujące, a jednocześnie nie tandetne lub ułomne, złapiesz swojego widza i udostępnią wideo rodzinie i znajomym. Idź z uroczym, szokującym lub zabawnym stylem i unikaj krwawego lub młodzieńczego humoru tak bardzo, jak to możliwe.Upewnij się, że Twoje filmy mają streszczenia, a nawet transkrypcje treści. Wyszukiwarki nie mogą jeszcze słuchać ani oglądać filmów, aby dokładnie je zindeksować. Tak więc dokładny opis w tekście lub kodzie będzie najlepszym sposobem na uzyskanie dobrego rankingu filmu.Upewnij się, że w swojej kampanii marketingowej wykorzystujesz atrakcyjnych ludzi. Chociaż na pewnym poziomie wydaje się to błędne, faktem jest, że ludzie lepiej reagują na bardzo atrakcyjnych ludzi. Jeśli nie masz atrakcyjnych ludzi, o których wiesz, że mogą ci pomóc, powinieneś zastanowić się nad zatrudnianiem aktorów.Jak widać, marketing wideo to jeden z najlepszych sposobów na promocję Twojej firmy. Dzięki marketingowi wideo możesz dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców, którzy pomogą Twojej firmie osiągnąć niezrównany sukces. Zapamiętaj treść tego artykułu, gdy nadszedł czas, aby wzmocnić swój biznes dzięki marketingowi wideo.